“All in all you’re just another brick in the wall!”: Roger Waters: The Wall live, Parken d. 7. maj 2011


I går, lørdag d. 7. maj 2011, oplevede jeg noget, der var så stort, at jeg er nødt til at dele det. Jeg var i Parken for at høre/opleve Roger Waters med The Wall! Jeg havde forholdsvis høje forventninger, for det er trods alt Pink Floyd – legendarisk musik. Og jeg må bøje mig i støvet, tage hatten af og ydmygt takke Hr. Waters og de 67.000 andre folk i Parken for en helt igennem fantastisk aften.

Jeg er ikke typen, der bygger en mur op omkring mig for at klare mig gennem livet, nærmest tvært imod, men jeg har nu heller ikke haft så hårdt et liv som Pink! Men hvis min mur kunne være som den, Pink Floyd har skabt, så er det lige før, jeg vil overveje det – for det er da helt igennem fantastisk, det, de har kreeret med ‘The Wall’!

Det var en oplevelse, der ikke kan sammenlignes med noget som helst andet. Det var stort, overdrevet, vildt, vanvittigt og fuldstændig helt og holdent ‘once in a lifetime’! ‘ Et sceneshow, der ikke kan sammenlignes med noget andet. Musik, der spænder virkelig bredt – fra hård rock til fed akustisk afslutning. En Roger Waters i fuld flor, der fik alle med. Et publikum, der var så oplagt, at jeg sjældent har oplevet noget lignende! Kort sagt: Det bliver ikke bedre!

Jeg vil dele en enkelt video med jer, som jeg optog derinde – la grande finale. Og billederne er taget med min iPhone, så bær over med kvaliteten! Det var et hit – et kæmpe hit! En aften uden sammenligning. En eller anden, kom og tag mine arme ned! Jeg svæver stadig rundt i en højde, jeg normalt ville være bange for.
– Tag selv et lyt og et kig – hvad mener I?

 

One response to ““All in all you’re just another brick in the wall!”: Roger Waters: The Wall live, Parken d. 7. maj 2011

  1. darkenedlady

    WAUW!!

Skriv et svar

