Det var den sommerferie


Denne sommer bliver ikke som alle andre, for i år har jeg valgt at hellige min tid til mine jobs. Den Gamle By og VisitAarhus for fuld skrue – jeg støtter tydeligvis 100% op om turismen i Aarhus! Derfor valgte jeg at nyde lidt frihed i juni måned, hvor jeg tog til London for at besøge en masse venner. Jeg tog et par dage til Lolland med en flok venner, og så tog til jeg til Skagen Festival med en veninde for at høre Tina Dickow solo. Så nu har jeg holdt min sommerferie for i år. Men det skal nu ikke være nogen hemmelighed, at jeg længes efter strand, varme og frihed igen. Jeg tager min frihed og ferie i efteråret – forhåbentlig!🙂

Fordi jeg selv har valgt at arbejde hele sommeren, så er min aftale (med mig selv), at jeg ikke må brokke mig over det. Jeg vil derfor være det overskudsagtige og glade væsen, jeg normalt er, og ønske jer en god sommer med solskin, rejser og oplevelser!

Her er et par snapshots fra min sommerferie i London:

Skriv et svar

