Styr på sådan cirka ingenting


Sådan dér. Det er fredag aften, der er lidt over en uge til afgang, og jeg har styr på rundt regnet intet! Det ligner mig overhovedet ikke, og jeg er unormalt rolig omkring det. Gad vide, om det er sundt for mig? Det er det sikkert!

Næste weekend rejser jeg til Bruxelles for at slå rødder for en tid. Den tid er lidt over et halvt år, og jeg glæder mig. Jeg skal i praktik på Det Danske Kulturinstitut.

Jeg ved ikke helt specifikt, hvad jeg skal lave. Jeg har heller ikke rigtig et sted at bo. Jeg har heller ikke købt min billet derned endnu, fordi flybilletterne er steget til tre gange så meget som for nogle uger siden. Men jeg har mit humør og min vilje, så jeg er sikker på, at alt falder på plads indenfor den næste uges tid!

Her på siden kan I følge mig, mit arbejde, mine frustrationer, mine gøremål, mine udflugter, mine koncerter og mine vaner det næste halve år. Og måske mine efterfølgende ture derefter. Jeg opholder mig jo sjældent i samme land i lang tid, før jeg skal have lidt luftforandring! Sådan er jeg. Velkommen til!

Skriv et svar

