En lejekontrakt og en ordrebekræftelse…


Og vupti, så kom boligforholdene på plads, og jeg har nu lidt af hvert i vente:

1 nat på 4 sengsværelse

6 nætter på soloværelse

2 nætter hos kommende kollega

OG ENDELIG:

Indflytning i mit eget kollegieværelse(!!), som er et tidligere kloster og en del af Den Danske Kirke i Bruxelles. Det er nyt og fint, og det ligger i et vidunderligt kvarter, så jeg glæder mig simpelthen uendeligt meget. – Og nej, jeg har ikke tænkt mig at være hjemme senest kl.21 det næste halve år!

Hermed ikke sagt, at jeg er klar til at tage afsted. På nogen måder! Jeg mangler lige et par underskrifter på diverse dokumenter, at flytte alle mine ting ud i opbevaring, at få plads til tøj, sko, toiletsager, mere tøj, flere sko og andet gøjl i min kuffert. Det bliver formentlig noget nær mission impossible, men – høhø – intet er umuligt for den, som bærer viljen i hjertet, som Thomas Mygind altid sagde i de gode gamle dage!

Skriv et svar

