Et bumlende tog …


… fragter den lille men sikre pige sydpå. Her ligger jeg. I den midterste køje. Et kig op til stjernerne havde være fantastisk, for himlen virker klar. Men jeg klager ikke, for jeg elsker den midterste køje. Jeg ligger som blommen i et æg, spærret inde i midten mellem to fremmede. Her føler jeg mig tryg, og så er det slet ikke så slemt at have sagt på gensyn til venner og familie. Så nu er det altså alvor. Jeg er på vej med en stor kuffert, en lille kuffert, en rygsæk, en skuldertaske og en kamerataske. Og så er min mor endda nødt til at sende noget ned til mig også. Jeg er håbløs til at pakke, men jeg får altid en god oplevelse alligevel, og det samme gør jeg denne gang! 6 måneder + i Bruxelles er netop påbegyndt!

Skriv et svar

