Frostklare morgener, aftenregn, royale gæster og nyhedsbrev


5 dage i Bruxelles er gået, og jeg er allerede vanvittigt mange oplevelser rigere. Det er svært at sætte ord på, når man i løbet af tre arbejdsdage både skriver nyhedsbrev, lærer nye rutiner, spiser rugbrød i ‘syden’, ser Frede og Mary, er til jazzkoncert med Sinne Eeg og DRs Big Band Orkester, hvor både det danske og det belgiske kronprinsepar også er – ligesom spandevis af danske EU politikere som Nicolai Wammen, Connie Hedegaard og Morten Messerschmidt og ser en meget fin fotoudstilling fra Frederik VIIIs palæ.

Derudover er jeg flyttet ind på kollegiet før tid. Faktisk allerede fra første dag, fordi jeg var på besøg hos kollega-Gitte, som også bor der. De hørte om mit lidt semitrælse hostel-ophold og forbarmede sig. I weekenden får jeg mit eget værelse, som er super fint, solrigt, lyst, stort, lækkert og en smule koldt. – Men der er masser af plads til gæster, så kom endelig hid!

So many things, so few words! Stay tuned!

Skriv et svar

