Vafler, øl og networking – 1 måned senere.


I dag fejrer jeg månedsdag med Bruxelles. Og det er ikke bare månedsdag med en by. Det er månedsdag med øl, vafler, vin, croissanter, networking, nye mennesker, koncerter og meget andet. Jeg har lavet så mange ting, at jeg slet ikke selv kan følge med. Men jeg vil alligevel forsøge at gøre status:

Forskellige øl: 9

Belgiske vafler: 1,5

Mistede genstande: 2 (1 genfundet)

Overarbejdstimer: frygteligt mange

Turistudflugter: 1

Desperate forsøg på at lære at spise oliven: 3

Koncerter: 3

Løbeture: 1 (jeg lider stadig)

Konklusionen: Jeg skal helt sikkert til at blive bedre til at være turist. Det er det farlige ved at skulle opholde sig 6 måneder i et land; man tænker hele tiden: “Jeg har jo næste weekend, jeg når det nok.” Men når man tænker sådan, så når man det ikke. Så jeg bør helt sikkert blive bedre til at være turist. Både i Bruxelles og resten af Belgien.

Turen til London er dog snart fastlagt, og det samme en minitur til Paris. Så mangler jeg bare Ungarn, Tyskland, Holland og Luxembourg. Men som sagt, jeg når det nok!

Skriv et svar

