Image

Mormor har fødselsdag, og det har hun jo…


Mormor har fødselsdag, og det har hun jo...

Efter en weekend hjemme i Danmark med kagemand, togture, venindebesøg- og overnatninger, familiehygge og andet gøjl, er jeg nu tilbage i Bruxelles. Hjemme. Jeg har forladt de ‘ristede med det hele’, som jeg pludselig cravede, og jeg er vendt hjem til den by, hvor hver eneste banegård stinker langt væk af tis, og hvor der ligger skrald over alt. Men jeg er også vendt hjem til den by, hvor man ikke behøver at have jakke på udenfor, hvor alle biler holder for dig, når du skal krydse vejen, og hvor mit værelse og de fleste af mine ting er. Jeg er hjemme!

Skriv et svar

