En forsigtig tåre


Jeg fælder en forsigtig tåre i dag. Det er både Northside OG Copenhell dag, og jeg er ‘fanget’ i Bruxelles. For sjov tjekkede jeg lige op på flybilletterne, og de er rent faktisk udsolgt, så der er absolut intet at gøre. En spontan tur til Danmark og festival var ellers faldet i rimelig god jord hos mig selv – hvis man lige ser bort fra eksamensopgave og praktikrapport.

Ikke nok med at al den gode musik pt. befinder sig i Danmark, så ser vejret også ud til at være noget bedre derhjemme. Alle vennerne lægger billeder af blå himmel og fyldte festivalpladser på Facebook, og her sidder jeg. Fanget i Bruxelles under en lyserød paraply, mens regnen siler ned i tommelfingerfede stråler (man skal jo heller ikke overdrive)…

I morges en route til kiropraktor (jeg er åbenbart blevet så gammel, at min krop forlanger jævnlig behandling). Fuld fart frem og (meget!!) vind i håret med den lyserøde paraply!

6 responses to “En forsigtig tåre

  1. Malene Ipsen Jessen

    Det har regnet meget her i århus… er hjemme efter første dag og den endte ret våd (tænker det hjælper lidt på savnet…lidt )🙂 Selv om det havde været skønt hvis du havde været her!!! Knus og kærlighed herfra

  2. Ihh, kære Malene. Det hjælper faktisk lidt, men jeg ville klart have foretrukket at danse rundt og drikke øl med dig i regnen fremfor opgaveskrivning og regn hernede! :*

    • Malene Ipsen Jessen

      Det kan jeg godt forstå… det havde også været så skønt… nu bevæger vi os snart afsted til dag nr to… please rain go away🙂 Lige nu tørvejr, kunne være så dejligt hvis det holdte🙂 God opgaveskrivning min ven, glæder mig ufattelig meget til at besøge dig, og se dig og dit univers i brux.🙂 Knus og tanker herfra :*

  3. Rigtig god fornøjelse, søde du. Og hils de andre. Jeg glæder mig endnu mere til at få dig på besøg. Det bliver så skønt og afslappende, kan slet ikke vente! Kys og kærlighed!

  4. Så så lille Vivi, så slemt er det heller ikke, eller godt.. heroppe! Så kan man jo gå på arbejde istedet – ligesom mig, hele tiden…altid… eller bare 55 timer indtil videre denne uge:)

    Du gider alligevel heller ikke Copenhell. Det er nemlig nogle onde onde mennesker. Og SÅDAN er det!

    JAA! okay, jeg skal til Kløften… Men det er jo også alle de gamle travere, men allerede har hørt tusinde gange, og er så træt af at høre på, med tilpas velafkølet fadøl i godt selskab under bøgen grøn;) Det er der jo alligevel ikke nogen der gider:)

    I øvrigt så er jeg også gammel og træt…slidt!

Skriv et svar

