Vesterbro, Syd-Vest, Valby?


Jeg har ikke helt fundet ud af, hvor jeg præcist hører til. Jeg ved endnu ikke præcis, hvad min nye adresse er. Men jeg har et værelse, jeg har en nøgle, jeg har mine ting, og jeg er i København. – Det er godt nok. De fleste ting er blevet flyttet i dag, og jeg har brugt hele eftermiddagen på at gøre min nye københavnerhybel hyggelig og til min egen – så vidt muligt med andres møbler. På mandag flytter jeg ind for alvor, og så starter mit nye liv i hovedstaden!

Værelset er lille, men her er skønt. Der er så meget potentiale, der bare lige skal udnyttes. Her er første udkast i Vesterbros mulm og mørke – eller er det mon Syd-Vest?

Et mørkt værelse, der er in the making of ‘blive hyggeligt’!

Udsigten fra mit værelse er ud over Valby og Vestre Kirkegård. Grønt så langt øjet rækker. – Jeg elsker det!

Når jeg går ud på gangen, så har jeg den smukkeste udsigt ind over byen. Hovedstaden. København. Mit nye hjem!

2 responses to “Vesterbro, Syd-Vest, Valby?

  1. Det ser jo pragtfuldt ud :-)))))

Skriv et svar

